10 månaders kontrollen

Kontrollen gick bara bra.
Man kollade om Isabella kunde hålla en kloss i varje hand, det kunde hon. Det kollades även om hon kunde sitta själv utan stöd, det klarade hon också.
Sen kollades hennes vikt och längd som vanligt.
Vikt: 8380 gram
Längd: 70,5 cm

Efter kontrollen gick vi ner till Öppna förskolan så Isabella fick leka lite med andra barn.
Det var tyvärr inte så många där, men lillan hade roligt ändå en stund.
Men efter ett tag gick vi därifrån när dom flesta barn med föräldrar försvann.
Vi gick till Gottsunda centrum för att hitta någon mat.
Det blev Billys Pannkakor för mig och Daniel och makaroni gryta för Isabella.
Sen gick vi tillbaka till Öppna förskolan och åt där.
Efter maten fick Isabella leka lite på golvet igen.
Strax före kl. 15 gick vi för att jag skulle ha handträning på sjukhuset.
Men nu är vi hemma och ska passa på att mysa lite.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 14:52:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0