Akuten 29 mars/Dagen den 30 mars

Tänkte sätta ihop dessa dagar i ett inlägg för enkelhetens skull.
Igår skulle vi på visning av en lägenhet. Men strax innan vi skulle gå fick jag så fruktansvärt ont i magen.
Så vi ställde in visningen och åkte till akuten istället.
Efter att jag anmält mina besvär så fick vi vänta i två timmar.
Då en sjuksköterska hämtade mig för att ta prover+temp.
Jag hade lite feber men fick gå tillbaka till väntrummet.
Men efter flera timmar till i väntrummet började smärtan avta allt mer.
När klockan var strax efter midnatt (då hade vi suttit på akuten i 6 timmar) så bestämde vi oss för att åka hem.
Om besvären kom tillbaka skulle vi komma tillbaka dagen efter (idag).
Ingen av oss orkade fixa mat så vi drog till Donken och köpte mat som vi sen åt hemma.

30 mars:
Besvären kom inte tillbaka så vi har varit hemma idag.
Det har varit ganska lugnt.
Esme har lekt lite tillsammans med lillan. Dom tycker om samma leksaker som är lillans egentligen.
Ser ganska sött ut när dom leker där på golvet :)
Idag har även lillan vänt sig fram och tillbaka mellan rygg och mage som hon kunnat länge. Men nu gjorde hon det i ett försök att ta sig upp i krypställning såg det ut som.
Så hon kanske inte skippar att krypa ändå? :)
Sen bokade vi in visningen idag istället så vi kollade på lägenheten tidigare ikväll.
Den såg riktigt bra ut.
Vardagsrummet är klart mycket större än vårt nuvarande vilket gillas starkt!
Så får väl hoppas nu då att vi får den! :)
Vi har även anmält barnomsorg till hösten.
Nu ska jag dricka upp min läsk och sen sova.
Är ganska trött.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0