Beslut taget

Nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag vill göra när Isabella börjar på dagis i höst.
Jag vill börja plugga.
I tidigare inlägg var det bara en fundering då jag tidigare ville jobba efter mammaledigheten.
Men nu har jag alltså bestämt mig för att plugga några år istället.
Så ska anmäla mig till utbildningen.
Jag hoppas på att komma in.
Detta medför också att syskon till Isabella får vänta några år tills jag pluggat klart och fått ett jobb.
Nu vart det här inlägget ganska tjatigt ser jag, men är bara så glad att jag tagit ett beslut.
Så önska mig lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia F

Lycka till min fina sötnos <3

2011-03-28 @ 18:53:51
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Lycka till :) Det kommer du klara bra!

2011-03-28 @ 21:52:20
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0