Måndag

Idag väckte Isabella mig vid kl. 05.30 och fick då välling.
Sen sov vi till strax före kl. 10. Var skönt! :)
Efter att ha varit vaken en stund blev lillan trött så hon fick sova en stund till som jag då trodde.
Men hon sov några timmar och vaknade strax innan Daniel kom hem från jobbet.
När han kom hem gav han Isabella lunch då jag inte hunnit det eftersom att hon sov.
Sen åt han och jag fiskpinnar och spagetti.
Därefter åkte vi ut till Granngården, Biltema och till sist Gränby för att kolla/ handla.
Om precis en vecka flyttar en katt hem till oss.
Så vi behöver ha lite grejer tills dess, som bur, kattlåda, mat osv.
Jag ska förresten på jobbintervju i veckan också!
Imorrn ska vi till spädbarnslabbet, men innan dess ska vi kolla på en lägenhet.
Fullt upp med andra ord.
Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Oj vad mycket som händer just nu :) Skojigt!



Hur gammal är Isabella nu? Tycker hon sover så mycket fortfarande.



Vad är det för jobb du ska på jobbintervju?

Lycka till :)



Vad ska ni göra på spädbarnslabbet?



Vart är lägenheten nånstans och hur stor är den?



Många frågor det blev nu :P Men är så nyfiken :)



2011-03-15 @ 12:24:09
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0