Onsdag

Vackert väder är det idag! Himlen är blå och solen är framme. Temperaturen ligger just nu på +3 grader, men det är ju ganska tidigt också så får hoppas att det blir varmare.
Idag kanske man ska passa på att gå ut en sväng på promenad. Att lyssna på fågelkvittret och njuta av vädret är underbart.
Just nu leker Isabella på golvet och har jättekul.
Jag ska strax fixa frukost åt oss båda.
För henne blir det gröt och en macka och jag tar väl macka occh te eller macka och kräm.
Kul att se förresten att jag har så pass många läsare per dag trots att jag inte uppdaterat på ett tag :)
Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Hur många unika läsare har du per dag ungefär? :)

2011-03-23 @ 22:14:24
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Det är kul när man har trogna besökare som kikar in varje dag :)

Senaste månaden har jag haft mellan 10- 24 unika besökare per dag. Medan sidvisningarna är på mellan 24-57 st.

2011-03-24 @ 15:45:09
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag tycker du har en bra blogg gumman,så fortsätt att blogga :)



2011-03-24 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0