Tisdag

Idag vaknade Isabella vid 06.30.
Hon sitter just nu och leker av sig med babygymmet medann jag bloggar.
Väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan göra hennes gröt.
Lite senare i förmiddag ska vi åka till Sofia.F på fika.
Ska bli trevligt, och skönt att komma ut ur lägenheten också en stund.
Daniel slutar tidigt idag så får se om vi möter honom på stan sen kanske.
Vi ska ju kolla på en lägenhet också idag, blir spännande.
Sen kanske vi åker ut och fortsätter kolla och jämfära priser på saker vi behöver till katten.
Vi kollade lite igår, men hann inte med alla ställen vi tänkt.
Nej nu ska jag börja med lillans och min frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Greta

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-13 @ 07:31:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0