Torsdag, vad händer idag?

Tänkte berätta lite vad som händer och har hänt idag med hjälp av ungefärliga tider så ni kan få en bild av hur våra dagar kan se ut. Idag är det dock ganska fullt upp vilket det inte är varje dag :)

8.30: Vi vaknar och går upp
8.45: Isabella får frukost-gröt, macka och mjölk.
9.05: Isabella leker av sig på golvet, medan jag morgonsurfar.
9.30: Isabella får kläder på sig och en ny blöja.
9.40: Isabella blir lagd i vagnen för att sova en stund.
9.50: Jag äter frukost- två mackor och ett glas oboy.
10.20: Vi kommer gå till Öppna förskolan och möta upp Sofia.F.
11.00: Babysång
11.40: Isabella får antingen lunch eller så leker hon på golvet med andra barn på Öppna förskolan. Men troligen lunch.
13.00: Jag har ett möte på stan, Sofia tar hand om Isabella under tiden.
Blir det glapp så kanske vi går på stan en stund, för:
15.00: Jobbintervju för min del.
Resten av dagen har jag inga tider på.
Men det som ska göras idag i övrigt är:
  • Baka
  • Tvätta
  • Kanske städa
Hur brukar era dagar se ut? syftar på er som är föräldralediga framförallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0