Väntar på samtal

Just nu sitter jag och väntar på att bvc ska ringa.
Så jag hoppas att dom ringer snart så att vi kan boka tid för koll av lillans utslag.
Mellan kl. 13 och 14 är det tänkt att vi ska hälsa på förskolan och kan ju vara bra att ha bvc avklarat då.
Isabella vaknade för en stund sen och är på golvet och leker.
När hon låg och sov förut, försökte jag leka lite med Esme.
Esme gillar lillans ägg väldigt mycket vad det verkar som.
Men kanske inte så smart om dom leker med samma ägg, så får skaffa lite kattleksaker åt Esme sen.
Funderar på om man kanske skulle göra en header till bloggen?
Så blir utseendet lite mer personlig och roligare.
Nu ska jag ta lite frukost och kolla lite på Våra Bästa år.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0